Wednesday, October 30, 2013

#Throwback



May Our Friendship Will Lasting Forever

Rindu kat mereka2 ni masa zaman Matrikulasi dulu. 
Super8Love Malacca 2010. Daku abadikan collage ini untuk mereka.
Entah hari ni ada kerajinan nak selak-selak folder gambar lama. 
Bila tengok balik gambar-gambar lama, teringat...sangat teringat.
My best memories with them.. 8 of them: 
Abg Faris, Kak Anisah, Izzudin, Rafeeqa, Nabilah, Hannah, Rifhanissa dan Tajuddin.
Dioranglah yang mengisi kenangan selama aku berada di sana.
Gelak-tawa, makan bersama, ke kelas bersama, sedih bersama, berkongsi kisah.
Semua itu aku masih ingat. Indah sangat ketika itu. Rasa mahu berulang lagi.
Alhamdulillah, buat masa ni aku masih berhubung dengan mereka-mereka ini.
Walaupun mereka berada jauh dari aku, aku sentiasa ingat dan rindu mereka.

Nah, aku buatkan khas untuk korang. 


With Love;
Mag Jr Shomei

No comments:

Post a Comment