Sunday, July 1, 2012

Oh..dah masuk Julai!

ya...memang bulan ni julai...ape yang nak terkejutnya?
diawal bulan ni aku dok kat umah je...
study sikit2...well, paper abes 29 Jun aritu...
so, nak menunggu next paper 5/7 aku balik umah la...jumpa parent.
agak akit kepala jugak la balik umah...dengan adik beradik yang macam hantu...
hilang privasi aku...bising sana, menjerit sini...bergaduh situ...adoi!!! rumah ke nih?
owh...teringat kat bilik 1411A, damainya disana...nak study, nak makan, nak tido...
sungguh berbeza dengan suasana rumah...duduk kat umah jadi sarat kepala otak!

tapi diawal julai ni lah aku mula bukak fb balik setelah semalam tak bukak...
then bukak, mula post sesuatu...tapi dapat balasan komen....
alamak, komen yang tak baik...bunyi nya mencurigakan...
terus sentap memasing...bukan salah aku...salah orang yang komen melulu tu lah...
sakit hati jugak..tapi bila mengingatkan dia, aku lupakan sakit hati tu...
then aku post balik kat dia...

tak baik ade mood tak okeh sebelum study...
lepas post entry ni aku nak study lah pulak...
sebagai menyedapkan hati aku....aku dengar lagu:
[Happy Ending - Jay Park @OST Rooftop Prince]


No comments:

Post a Comment