Monday, November 14, 2011

Ini kali yang ke 23!

Betapa sakit nye aku kena ulser yang byk kat sekitar dalam mulut...
Termasuklah LIDAH...
Itulah, dulu suka cakap benda yang bukan-bukan...
Kan mulut tu dah kena sumpahan....
(teringat lak mak aku dulu suka cakap cam ni kat aku masa sekolah)
Sebenarnya antibody aku lemah...
badan cepat panas mendadak kalau perubahan cuaca tak menentu...
Dari panas-sejuk, sejuk-panas...
Maka bila badan aku panas, then dehydrated...ulser muncul amek port...
Sakitnya...nak bukak mulut susah...nak cakap lagi susah...nak makan terbantut...
Lagi-lagi esok AKU ADA PRESENTATION BEL492 untuk public speaking aku....
MACAM MANA NIH? WAAAA...WAAA...

3 comments:

  1. mnum air byk2..jg dri baik2 ya~

    ReplyDelete
  2. kesiannnnnn.....
    sama la dgn saya kt sini. kena jgk ulser..huuu

    ReplyDelete
  3. thanks semua...huuuu...sedang melawan kesakitan...dan berapa jam membisu je nih...

    ReplyDelete