Thursday, April 28, 2011

Exam je...aku jadi tak tentu arah!

huh...dah lepas dah paper yang membuat aku cirit seminggu tuh...(sampai aku menangis2 sebab lupa pakai lampin pakai buang nak halang cirit!) haks...ape la aku merepek nih..tensen la tu...

CSC435- Object-Oriented Programming

sebelum tu pulak paper yang buat semua insan kat Fakulti Sc Komp & Maths tu naik giler separuh badan...semua org kata susah...aku lak lagi kecewa...jujur aku buat past year question...dan kaji rentak soalan tuh...tau2..soalan keluar cam ape tah...bak kata org: "lari mazhab"...kelakar!
QMT437- Operational Research

Next, ini dia yang terbaik dari ladang:

MGT420 - Principles & Practice of Management...

huhh..yg ni boleh la jugak nak target A- (rendah ckit sudah!)....sebab aku minat subjek nih...tapi..nak wat revision...punyalah susah..saje je nak lewat2 kan...ade je dugaan yang melanda...Kemudian, menyusul

ITS411- Fundamentals of Info System Development...

yang ni lagi la haruuu...boleh je nak target A- lagi...tapi..kne kuat ckit la baca balik ape yang aku tak baca time kelas dlu...teringat saat aku dok wat leka kat kelas...lecturer ajar...aku dengan 90% student lain wat tak reti je..main internet...sebab dia ajar tah ape2 tah..sape nak faham...nama je FUNDAMENTALS...tapi..seyes..susah gak la...tak pe..aku akan membaca bila paper MGT420 tu dah abes...selang beberapa jam keesokkan nya:

ITT400- Introduction to Data Comm & Networking...

ni lagi la dewa segala tak faham...aku dah jumpa lecturer aku...aku tnye soalan..hampanya...dia pun cam tak sure je nak jawab n kasi ilmu kat kitorang...subjek ni adelah ckit2 similar to PHYSICS knowledge...erm....of coz la aku tak paham...aku tak amek Physics masa Matrikulasi...then aku try hard gak la study subjek tuh..wat past year..even tak paham...aku redah..redah je...di akhir segala seksaan dunia nih..adalah:

MAT421- Calculus 1...

haaa...ni lagi satu adik beradik yang boleh mengheret aku ke intersesi semester depan..."please, janganlah fail atau aku repeat semester depan....tak nak..seriau aku!" aku paham je yang mana2 senang tuh..dpt yang susah...time tu la berasap hitam (bakar tiub getah motor tu!) mulut aku menengok soalan...tak pe...berusaha la..bak kata Abah aku: "nak belajar jangan byk mengeluh...teruskan usaha...jangan mengalah!" Mak lak kata: "buat elok2...jawab yang terbaik...jangan over confident..." huhh...bersemangat time tuh (time tu je..then lalai balik..)

No comments:

Post a Comment