Saturday, October 29, 2011

Yearh~Itu dia...

Hehe...rasanya masalah dah nak habis dah kot...
Erm, biasalah...bila ade musim tertekan & tekanan...aku jadi sewel kejap...
Aku dah malas nak pikir semua masalah yang datangnya dari diri aku sendiri...
Aku anggap je dah selesai...bagus jugak kan? =)

Tapi untuk dia (org penting aku tuh) aku masih berharap pada dia...
Cuma kali ni aku nak beri dia hidup cara dia semula...
Bagi dia rehat & tenangkan perasaan dia...
Aku hanya mampu memohon maaf dan berharap semuanya selesai...

Ok..cerita kali ni pasal (erm..aku pun tak tau nak cerita ape...)
Aku dah boleh bertahan duduk kat meja study selak setiap satu muka surat...
Hafal teks untuk mandarin speaking quiz aku...
Kemudian teliti satu persatu Data Structure Java Programming aku...
Persiapkan segala quiz dan test yg mendatang...

Owh, tabiat ini telah kembali sama macam kat akhir semester 2 Matrikulasi aku....
Aku amek masa macam ni bila aku betul2 dalam mood tertekan dan kecewa...
Maka dengan itu...aku STUDY....hahahaha...
Moga masa merubah segalanya~

No comments:

Post a Comment