Monday, April 30, 2012

Ade Orang Buat Jahat Kat Belakang!

Sumpah aku bengang gila...
Aku rasa macam nak hempuk, penumbuk je muka budak tu...
Lantak la dia lelaki ke, pompuan ke, PONDAN ke...(amek ko sentappp!)
Ko terdesak kawan sgt ke? Ko sunyi tak de 'sales' sgt ke?
Yang ko nak usik member aku pesal? Ko pernah kenal dia ke?
Pernah ke? Pernah ke bodoh!!!!

Aku baik dengan ko bukan bermakna aku rela semua ko buat....
Aku pernah gelak tawa dengan ko bukan bermakna aku terima semua...
Punyalah manis mulut bicara, senyum menguntum depan2....
Last-last KO BUAT TAIK BELAKANG aku...
Celaka mak hayam taik tenggiling kat kepala burit ko!

Aku taulah FB tu tempat nak berkawan...
Tapi biarlah ada cara...jangan la nak hentam semua orang ko punya...
Panas weh aku dengar isu ni...buat orang rasa pelik & ragu...
Yang jadi mangsa AKU!
Aku yang orang soal siasat...aku yang cari jawapan nak jawab....
Ko ape tau? Dok menggatal bijik nak klik 'Add Friend' kat semua orang...
Kepala ______ ko la!

Sumpah aku naik hangin...
Memang jumpa nanti aku kerjakan ko abes-abes...
Tak kat shopping mall, settle kat parking lot, kalau tak pun.....
Kita settlekan kat depan balai polis, mahkamah atau kat depan masjid!

U Better Watch Out Faggot! Ini dikira macam kawan makan kawan nih...

No comments:

Post a Comment