Friday, April 6, 2012

Forever Alone (9Gag)

Tak pernah rasa sekosong ini...
Seperti karakter 9Gag: Forever Alone!
Haha, forever alone tu selalunya digunakan kepada mereka yg tak de sape2 nak...
Tapi aku dapat title forever alone bila tak de sape yang ingat kat aku...

Minggu ni rasa cukup2 keseorangan...
Kalau dulu mungkin boleh nak riuh rendah...
Tapi kali ni rasa macam tak ada apa-apa yang menaikkan semangat...
Semuanya suram dan penuh dengan dendangan kehampaan...
Mana pergi kegembiraan yang terukir pada hati kita dulu?


Duduk bilik sorang lagi lah macam dalam lokap...
Terkurung kat situ tanpa apa-apa...
Nak harapkan Facebook? Maaflah...Facebook pun macam celaka!
Langsung tak menyeronokkan...sebab tu aku tak kesah tak on9 lama2...
Tapi aku perlukan teman, kawan untuk aku ketawa...
Kenapa nak biarkan mulut aku ni ber-zip je?



Ishhh, sumpah aku bosan...
Kosong, Keseorangan & Kesunyian...

No comments:

Post a Comment