Saturday, December 24, 2011

Untunglah pada sape yang dah nak grad tuh...

Aku kat sini masih lagi berjuang nak abeskan pengajian...
Cewah~cara cerita macam aku ni tinggal satu semester je lagi....
Sedangkan....
Ade lagi 1 tahun 1/2 + 1 sem praktikal...
Rasa macam nak kerja dah...sebab dapat duit...lepas tu (faham2 jelah)
Remy cerita dia dah nak abes study...tinggal grad je...
Opie cerita kat fb "No more courses to be register" kat iStudent Portal~
Ishhh...jelesnya aku!!! Aku pun nak grad gak lah...
Tapi mengenangkan study pun cam Hareeemm~tak pernah serius...
Entah sampai ke tak mod yang ditetapkan untuk aku habiskan study...
Berdoa banyaklah aku dipermudahkan~
So, citer pasal dah 3 semester jadi budak baik dan bermodal insan ni...
Ni lah kerja aku:
Semester 1: Tekun study dengan earphone kat telinga

Kelas C++ Programming: I Love This Lecture! So, tido la kerja aku

Aku budak hebat belajar, so main boling la lagi bagus!

 Sumpah kelas Hubungan Etnik membosankan! Jadi sebagai cagaran, melepak tu lagi best!

Carik pasal dengan lecturer. Konon2 la mafia, tapi xmenjadi! Budak pompuan semua ketawa!

 Belajar main-main, nak menggedik pandai! 

Last but not list, aku suka buat jahat kat orang!

Hoho, seronok kan jadi budak bermodal insan tinggi universiti ni kan? Actually, gambar yang diletakkan itu adalah hiasan semata-mata, aku pun tak kenal sape2 pun dalam gambar kat atas. Sebab aku terang-terang bukan macam tuh. Mungin budak course lain kot! Kalau mak aku tau aku perangai macam ni, mampus aku kena berleter tak berhenti dgn mak aku. Itu sajalah nak mengarut...salam berstudy weak week! Lagi 2 minggu nak final exam~Gud Luck kepada semua!!!


4 comments:

  1. Owh..terima kasih..terharu nya..hahaha

    ReplyDelete
  2. Owh, sempat gak dia baca...
    Hehe...teringat kat org nak bergraduasi tuh...
    Cerita bukan main sakan seronok nak abes belajar...
    Tinggal la kita kat sini sorg2...
    Huuuwaaa :'(

    ReplyDelete
  3. haha..baca update terbaru blog..huhu..sedih..

    ReplyDelete
  4. Dah..dah~pun tak nak komen panjang~
    Nanti nangis pun panjang2...
    Wuuu~rindu kat remy nanti...

    ReplyDelete