Friday, December 30, 2011

Dah terlambat giler nak buat short notes doh!

Masa ni aku still tengah berjuang nak khatamkan satu-satunya subjek sejarah yang aku wajib amek! CTU553: HUBUNGAN ETNIK! Adoi...memang menduga jiwa. Nak membaca punyalah menggoda mata. Antara larat mata tengok atau tak je. Seyes, satu buku Hubungan Etnik tu adalah tulisan bebentuk taip komputer semata-mata, tiada gambar yang colorful ataupun sebarang warna pada tulisan. Tengok kulit buku pun agak "eyuwww...." buku sedangkan buku modul semester Artificial Intelligence aku lagi seronok nak hadap, sebab banyak calculation dengan gambar rajah. 

Aku tak tido lagi lah nampaknya nak buat short notes untuk subjek nih. Aku buat pakai microsoft word je sebab tak larat nak tulis byk2..menghabiskan dakwat pen je. Lepas dah siap semua 9 bab tu, bolehlah aku revise benda tu je. Tak payah lagi kelek Modul HE tu lagi. Masalahnya sekarang....nak buat short notes tu mesti baca kat buku tu dulu...itu yang buat aku naik gila sampai ulang alik toilet berkali-kali. So, bila dah tak tenteram, ini lah kerja aku...Blogging, Facebooking lepas tu amek gambar entah ape-ape macam kat bawah ni:

 Inilah buku nya yang buat aku sawan separuh hari!
 Eleh...buat-buatlah baca! Lepas tu lempar buang (tido time!)
Masalahnya, kalau tak revise subjek ni, macam mana nak jawab exam?

Itulah yang buat aku giler sepanjang hari ni...tadi siang aku leka tengok citer Ombak Rindu untuk kali ke 3 kat laptop aku setelah aku berjaya download secara haremmm aman. Oklah, aku nak sambung kerja semula.

No comments:

Post a Comment