Monday, January 2, 2012

Rindu

Biasanya orang kata kalau rindu mesti berkait dengan orang yang jauh bukan?
Tapi macam mana pula perkaitan dengan kalau kita rindu dengan orang yang dekat?
Dekat tu maknanya ade depan mata, tak jauh beribu batu atau hanya jauh kalau tak contact dengan handphone sahaja?

Entahlah, nampak macam bodoh je perangai aku nih...
Sebab aku rindu orang yang dekat...
Rindu tu akan jadi kalau aku rasa jauh hati dengan orang atau orang lain jauhi aku...
Ermm..rumit gak..

Post ni terjadi sebab dalam kepala aku time ni terfikir about seseorang:
Muhammad 'Afif Khalin!
Yang hanya duduk di tingkat atas, sedangkan aku berada di tingkat bawah...
Entahlah nape idea ni keluar...sedangkan baru malam tadi hang out celebrate New Year 2012 bersama...
Aku pun tak de reason kenapa aku rindu ko Friend...just terfikir pasal ko call aku malam tadi ajak makan, tapi aku tak nak...itu je kot?

Takpelah...permainan perasaan tu. Jadi siapa lagi yang nak aku rindu? Sila listkan nama kat bawah ni:
1)
2)
3)
Tunggu nanti saya text mesej rindu untuk yang isi nama ni eh? hahahaha...

1 comment: