Tuesday, January 3, 2012

Malas nak study~Layan Novel jap!

Seyes, memang aku malas giler nak study CTU553: Hubungan Etnik nih...asal tengok je buku tu aku jadi mengantuk...tp bila dah start baca, suka lak. Pagi tadi aku pegi fakulti, akhirnya runtuh juga kesombongan aku kat fakulti masa cuti study week sebab aku langsung tak nak jenguk fakulti sejak abes sesi kuliah hari tu. Kat fakulti tadi lepas jawab test aku pegi cari carry marks aku, kutip test & quiz  aku yang mana lecturer dah siap marking.

Waktu ni pulak, aku baru cadang nak bukak buku nak revise subjek HE untuk exam petang esok, last2 mengada bijik tak larat pulak. Dan dan terus nampak 3 Siri Novel Lagenda Budak Setan kat rak buku aku. "Inilah masanya nak ulang baca semula novel-novel tuh" Then aku terus jelah amek novel LBS: Katerina (Saga2) sebab LBS1 aku dah tengok berulang kali kat TV. Buat masa ni memang ini jelah hasil aku kumpul 3 siri LBS yang ada dalam simpanan aku. Lepas ni nak carik 3 siri buku Ombak Rindu pulak. Nak tengok novel-novel LBS saya? Hehe..dibawah ni:

Novel LBS ni dah mampu menandingi buku Hubungan Etnik yang aku bakal nak exam esok!
INILAH DIA! KOLEKSI LBS~


Lagenda Budak Setan Saga:
Saga 1: Lagenda Budak Setan
Saga 2: Katerina (dalam pasaran cetak saga 3)
Saga 3: Kasyah;Lagenda Berakhir

Aku masih mencari 2 lagi siri novel dari sambungan Ombak Rindu untuk jadikan koleksi aku lepas ni. Sapa-sapa ada info kasi tau ha? Sori, aku memang mat novel jiwangs~hehe

No comments:

Post a Comment