Sunday, January 15, 2012

Aku suka tengok suami orang

Ahh korang, pantang aku buat statement macam ni laju je nak tembak aku kan?
Tunggu la aku habis kan ayat aku...tajuk kat atas ni tak sempat nak taip penuh...
Internet problem (haha...celaka, dan dan je aku kan?)
Aku baru je balik dari merayau kat Sek24 Shah Alam (ce teka, kat mana?)
Berani mati aku merayau sedangkan pagi ni kul 9 aku ade exam Calculus.
Aku bosan dan aku rasa tensen dengan soalan...so aku nak merayau...
Opsss...sorry, aku dah merepek jauh...mari kita cerita tentang suami orang nak? nak?

Tadi masa aku keluar merayau, aku nampak ramai orang...
Kemudian ade sepasang mata (tidak sesuai untuk orang buta) ni tenung aku lama2...
Aku perasan sape tu...sorang budak promoter Digi kat situ...
Dia pandang aku semacam je...aku tengok la baju aku...tak kena ke? tak cukup melaram ke?
Dia pandang lagi...kali ni aku pun balas pandang balik...(ape ingat aku tak berani?)
Tapi disebabkan aku perasan pandangan dia tu sangat 'sesuatu', so aku............
Cover line la (gaya macam Bella Swan masa Edward Cullens pandang...)
Sorry, "I tak nak...I setia dan sudah berpunya!"

Maaflah korang, kisah tu pun bukan motif tajuk kat atas...hahahaha...
Sebenarnya, "Aku suka tengok suami orang yang pegangkan handbag isteri mereka"
Dan aku suka tengok pasangan yang dah kawen tu...
Sweet sangat...lagi2 husband dia...siap galaskan handbag wife dia...
Memang lelaki berkawen ni buang jauh perasaan malu sebab pegang handbag wanita...
Semua tu untuk isteri tercinta...
Kalau aku ade awek, dan awek aku tu mintak aku pegangkan handbag dia,
mampus aku takkan pegang...segan ok? nanti wartawan nampak dorang kata aku Queer!
Tapi memang penyayang kan lelaki berkawen ni kan?

So bila pulak 'turn' aku?
Erm...kejap, tengah pikir...mau ke aku kawen?

No comments:

Post a Comment