Tuesday, January 24, 2012

Happy Chinese New Year (Shanghai-Beijing)

-Banner Program kami-
Memang wajarlah aku ucapkan Happy Chinese New Year bila dah sampai nanti...
Actually, pukul 5 petang nanti aku akan terbang ke negara China...
Untunglah aku dapat beraya kat sana...
Chinese New Year kat negara asal China...
Moga-moga perjalanan kami selamat dan dirahmati...
I will always miciu mom & dad...
Thanks coz support duit belanja nak pegi China nanti...
Insyaallah, ade rezeki lebih adelah ole-ole untuk mom & dad...
Hehe..ni program international kedua JPK Perindu 2011
Dulu dah jejak Thailand, sekarang terbang jauh sikit ke negara China...
Apa yang aku harapkan adalah aku nak kenangan manis...
Segala kenangan manis dengan mereka yang aku sayang...
Oklah, sampai disini saja coretan...aku belum packing baju lagi...
Sehingga berjumpa di lain entry...Salam~

No comments:

Post a Comment