Wednesday, February 22, 2012

A's and All Passed!

Result time!
Semua orang sibuk bercerita...saling bertanya...compare sesama sendiri...
Bermula 12 a.m dah ramai yang check result kat email...
Tapi aku ambil masa 2 jam selepas tu, sengaja nak releks kan hati...
Tak sangka budak kelas aku dok menunggu aku umumkan result aku...
Ceh! korang memang sengaja kan?
Sumpah masa nak bukak email tu memang menggelabi (menggelabah + babi)
Lepas bukak, aku menyumpah: "Ceh ko UiTM, ko letak pointer dulu baru result subjek?"
Lepas tu aku tengok GPA: ok! CGPA: ok! (boleh kejar second class upper honours)
Masa untuk tengok result untuk 2 subjek hampas tu...
CSC518: Data Structure & Algorithm Analysis (Huh! Lulus pun ko...selamat~)
MAT421: Calculus 1 (Huh! Ko pun menyelamatkan aku dari repeat kali ke-2!)
The others ok, around A, B+ & B
Tapi aku tak la cemerlang macam mereka yang lain, tak merasa Dekan pun lagi...
Cuma aku berpuas hati dengan hasil yang aku usahakan 
selepas bangkit dari kekecewaan & patah hati dengan seseorang masa minggu-minggu dekat exam
Dari analisis result tu, aku tengok aku lebih kepada Information System la...
Jadi aku nak fokuskan kepada IS & AI lebih sikit, sebab nanti untuk Final Project & Industry Training
bolehlah aku ke arah Information System/Artificial Intelligence...
Kepada kawan-kawan kelas & geng aku...terima kasih untuk bantuan korang...
Untuk brotherhood JPK Perindu, terima kasih sayang untuk korang jugak...
Thanks kepada mybro sorang tu yang sanggup call aku tanya result aku...(just dia sorang je yang call tau!)
Marilah bangkit untuk berjuang dengan berterusan...semoga kejayaan dapat digenggam!
Alhamdulillah~Allah beri aku hadiah keberkatan dan keredhaan...

No comments:

Post a Comment