Thursday, February 23, 2012

Kalau Hidup Kita Macam Cerita Korea?

Huh...sanggup bersengkang mata gara-gara nak tengok drama Korea!
Sassy Girl Chun Hyang punya pasal...
Actually aku dah tengok 3 kali, so masuk kali ni dah jadi 4...
Masalah utama aku ialah : Korean Drama Alzheimer (pelupa tahap katak puru!)
Ingat lagi zaman sekolah menengah tengok cerita tu...
Kemudian bila dah ada team kat kolej tengok cerita tu...
Aku tumpang sekaki lah...lagipun, semester baru lambat lagi nak bukak...
Pernah la dulu berangan kalau hidup aku/cinta aku macam cerita Korea...
Huh...kalau yang best tu, mestilah sweeeetttt!
Kalau yang sedih tu, dah start air mata duyung kaw!
Drama/Filem Korean Best kan?
Kalau kat rumah mesti aku join sekaki dengan mak aku...
Feveret aku dengan mak kat Astro CH393: One HD...
Memang melekat dua beranak kat situ, lemas bapak aku tengok!
Kat rumah fokus cerita: Yes Captain!, Pure Pumpkin Flowers, Stay With Me My Love...
Huh...ada orang sedang bergelak ketawa kat belakang aku....
Sakan dia tengok cerita Sassy Girl ya?
Okeh...time to continue drama Korea...It's show time!!!


2 comments:

  1. haha..dah berjangkit..nak cari vaksin nak remove balik virus ni..haha

    ReplyDelete
  2. haha...berjangkit? sorry i tak pernah sakit n menyebabkan org berjangkit...lu sendiri yang carik sakit! hahaha

    ReplyDelete