Wednesday, February 22, 2012

Selamanya...Harimau Malaya!


Dah 3 hari aku dengar kat Hot.fm dok sibuk cerita pasal Harimau Malaya...

Aku pun pelik, kenapa? Encik-encik bola tuh nak beraksi ke?
Rupanya ya...Hari ni kat Stadium Nasional Bukit Jalil...
Malaysia vs Jepun
Erm, harap2 encik-encik tu dapat bawa kejuaraan untuk kali ini...
Aku tak ada mood la nak tengok bola hari ini...jadi aku nak tau result je...
Amboi, perkataan RESULT saja aku nih...mentang2 lah..(post sebelum ni...)
Hehe, cakap pasal Encik-Encik Harimau Malaya ni, teringat kat post lama aku:
Urh, bukan setakat Malaysia je nak mengaum...
aku pun...aum..aum...aum, ngap! (sumpah jijk bukan?)

Oh by the way, aku dah post novel aku kat blog lagi satu...
Tajuknya: Aku Masih Sayang (2010)
Tinggalkan komen anda untuk pembaikan di masa depan...

No comments:

Post a Comment