Sunday, February 26, 2012

Pendam~

Kadangkala ada perkara yang kita memutuskan untuk pendam sahaja...
Kita berniat untuk luahkan supaya perasaan kita tidak terseksa...
Tapi kita tidak tahu dengan cara apa untuk kita luahkan segala rasa itu...
Sehingga perasaan ini sakit dan menderita...
Apabila berdepan dengannya lidah kelu tanpa kata...
Dan akhirnya kita sendiri yang hampa...
Contoh seperti lagu nyanyian Shahir AF8-Pendam ni:




Aku yang mengejar bayang
Cinta kian terbiar
Terpendam kata tak terungkap selamanya


Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta


Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati


Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati


Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta


Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati


Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati


Aku yang mengejar bayang cinta

No comments:

Post a Comment