Wednesday, November 3, 2010

ARTIFICIAL INTELLIGENT vs C++ PROGRAMMING


erm...ni la subjek yang au belajar sepanjang pengajian...kawan2 aku sume dah kate kos ni cam xde ape pun..aku pun stat la search google..type Artificial Intelligent...then kuar la info sal benda alah ni..aku pun copy la gmbar yg bermakna ni..interesting gak kos aku ni..even aku akan belajar semester 3..tp..just nak intai2 ape isi kandungan kos aku tuh..then..time search AI
tu... rupanye
ade filem bout AI ni...Jude Law berlakon lg..huhh..mengenangkan kisah bebapa hari lepas..aku jwb exam untuk subjek C++ programming... owhhh..sungguh rumit la subjek ni...aku makan masa nak faham sume isi cerita subjek ni..then ramai gak ygmengeluh coz programming tu
susah..termasuk la aku...aku dah la cepat ikut kata orang...so..time aku register course untuk semester 2 melalui student portal UiTM, aku kene register untuk Object Oriented Programming (OOP) lagi.. huhh.. programming lagi.berserah je la kehadrat tuhan tp..aku cukup berpuas hati la dengan jawapan yg aku jwb untuk exam programming lepas..cukup 3 jam n aku tau nak jwb ape...bangga aku...ko hebat MaG_Jr! next semester ade CALCULUS
lak..meletop kepala aku tahap kambing yg dibaling ke atas bumbung bangunan canseleri UiTM...berserah lagi la aku...so.azam..nak study awal...naik semester je nak print sume past year semester 2...then trus wat...kojar ojang..jangan ekao jadi oghang yg tak guno pado bagso...ingat mak bapak ekao yg simpan hasrat anak mereko borjayo...ingat tu ojang...erm.aku cuba untuk yg terbaik sedaya yg mungkin..so..owhh..lupe..aku nak wish sumtink kat my sayang...thanks B, i hepi dgn u...

No comments:

Post a Comment