Monday, November 8, 2010

celaka! berani korang prank aku...

tak guna!!!berani korang wat hati aku sakit...nak proof yang aku ni bodoh sgt la...korg tau tak betapa risau yer aku bila sorang rumet xbalik??? boleh lak korg wat pranks kat aku konon2 sorang rumet kita ni da kene tinggal kat stesen komuter Padang Jawa? yes! funny la sgt...so..sekarang si Irsyad da dengar la sume kata2 aku bout dia?? sedap kan??ni dia:
  • aku tipu dia kata si Aliff da kuar 30mins nak amek Irsyad(padahal aku pun tak tau la pukul bape si Aliff tu amek si Irsyad!)
  • then, lepas aku balik dari dinner kat Dataran Cendikia, rumet aku kata dia lupa nak amek Irsyad kat stesen komuter Padang Jawa, sume rumet aku buat2 la kelam-kabut, suh aku bertanggung jawab amek si Irsyad tu kat sana.
  • aku mana ade lesen, naik motor ke sana pun aku tak tau...Azwan lak suh aku naik motor dorang then dia kata jalan nak gi sana straight je....haaa..memang..straight...straight sampai ke kubur!
  • kelam kabut la bilik aku, aku bertekak dengan rumet aku suh amek jugak si Irsyad tu, risau la aku...mne tau Irsyad tu marah aku coz xalert dengan ckp dia...takut aku time tu..
  • hati aku resah gelisah nak mampos...aku paksa jugak rumet aku yang lain amek si Irsyad tu jugak...lastly, sume rumet aku ignore ckp aku coz sume busy nak tgok bola dengan nak jumpe awek la katanya...celaka lagi sekali korang...
  • lastly, aku amek keputusan: biar je si Irsyad tu kat sana...anggap xde ape yg berlaku, aku xnak bertanggung jawab dengan sume ni...kalau si Irsyad tu nak marah pun...esok2 la citer!
aku pun terus la duduk kat meja study aku tenang kan diri aku...cuba nak lupe kan sume tu...tibe-tibe: "ko kata biar je aku kat Padang Jawa tu?? sampai hati ko! macam ni ko dengan rumet sendiri?" aku time tu beralih kat suara tu...mmg kenal la...IRSYAD! bila pulak dia balik? bukan tadi dia call aku kata xde orang nak amek dia kat Padang Jawa?...semua rumet aku gelak n kutuk aku abes2...memang kali ni aku dah terkena! dorang kata Irsyad da dengar sumer yang aku cakap tadi! aduihhh....segan giler aku! aku pantang orang lain BODOH-BODOH kan aku! next time berlaku lagi...memang aku maki 7 keturunan...aku xamek ringan bout ni..seyes aku memang risaukan si Irsyad tu coz dia bagi amanah kat aku suh Aliff alert amek dia kat Padang Jawa...next time jangan mintak tolong aku lagi....sekian~

No comments:

Post a Comment