Tuesday, November 9, 2010

"what...you nak datang sini jumpe I ke M?"


hehe...mood semalam dah reda sikit! angin kentut yang datang menyelubungi jiwa telah pergi jauh2...lastly, dia (M) da jejakkan kaki kat UiTM aku...sian dia..penat dari jauh tu nak datang sini...erm..ok la...tu bermaksud dia sayang la tu!(hehe..perasan la aku ni..)...so, kitorang berjumpa kat Plaza Alam Sentral (PAS). First tu memang la kekok ckit coz baru tengok muka kan...erm...dia gak ok...cuma aku masih lagi malu2...sorry M! i bukan ape...segan ckit...tapi hati seronok dapat jumpa u! next aku pun bawak la dia jumpe Irsyad (huh...mamat ni la yang kasi hidup aku tunggang-langgang semalam...tp..i dah ok....M i dah ade...tu pun si Irsyad nak kenekan aku dengan M lagi! saja nak carik pasal kn?? ko memang Irsyad...(cubit pipi kang!)...so..post blog just nak citer bout Boys (sebab kitorang kuar harini semua nye rumet + M dengan kawannye...) haha...memang gempak la kitowang kuar tadi satu bilik...aku dengan rumet


~seyes shit....aku suke kot baju grafik cam ni...hehe...Mag_Jr Bad Boy!!! owh....xboleh...pening si M coz aku jahat sangat...


makan kat DC! ala...just sebagai makan akhir semester...lepas ni dah tak jumpe...(huuu..sedih la korang!...mesti rindu nanti...aku saje je xnak ngaku kat korang bila korang ade tanye bout perasaan ni dulu)...then..balik jumpe la si M! erm...berjalan2 la kitowang...ingat kan nak stay lama dengan dia..tp..ape boleh buat aku ade exam...paper Computer Science! so..dear M: xleh la lama2 dengan u!...tp..kuar dengan sume boys ni senang ckit...xbanyak kerenah...(uhuhhhh...aku jew yang wat kerenah..aku cerewet....ala...tau la aku ni camner...manja la katakan...)....tadi masa si M nak balik...rasa cam tak nak kasi dia balik jew...t mesti rindu! nak jumpe selalu...

No comments:

Post a Comment