Friday, November 5, 2010

Tidak Akan Sekali Kita Break Up!



xpernah pun terlintas kat hati aku nak break up dgn M! aku sayang dia...break up hanyalah dengan K je..sejak aku dilepaskan oleh K tu...terasa lain...perasaan dulu yg dah lama apinya padam kembali menyala...bukan aku nak terhegeh2 lagi kat K tu...tah la...cume aku rasa satu benda yg aneh...kenapa aku masih ingat dia? bodohnyer aku!!! adekah aku still menaruh hati lagi kat dia sedangkan aku cukup bahagia dengan M. aku sengaja merumitkan keadaan...dah bermati-matian my sayang M memujuk...aku keras hati...aku xmintak pun nak break up dengan M. Jadi kepada M, I nak setia dengan u...u bertahan lah selama yg mampu...biarkan i selesaikan jiwa i yg bercelaru ni...i cuma terjatuh dalam peristiwa lama yg i pernah rasa bahagia dulu

..w/pun terang2 K dah xnak kat i...i nak wat macam ner...ia adalah perasaan...sukar diinterpretasikan...sukar di ungkapkan...sukar dikenal pasti...sukar diselesaikan...yes! u selalu sebut "yang sudah tu sudah", tapi...i dah lalui kesengsaraan hati ni
selama setahun i bersama K tu dulu...u selamatkan lah i dari kekusutan ni...i dah buntu...jgn la u rasa kecewa dgn ape yg i lakukan ni...unstable condition buat i serabut sgt...yes...kali ni mmg i akan betul2 break up-kan perasaan i kat K tu...maybe this is the last part...i mengaku yg i still sayang dia...& i still cintakan u...susah kan perkara camni...kusut... i macam da masuk dlm drama TV pulak...AdaMaya...u...i mintak u bagi i masa untuk akhirkan semua ni...ini bukan faktor or punca sbg kita nak break up...i just nak break up dari hidup dalam dunia K tu je...
  • satu penyesalan yg teramat sgt kerana telah salah memilih jalan untuk bersama K.
  • aku sakitkan hati M walaupun tak berniat macam tu...aku marahkan K terus M yg menjadi mangsa keadaan.
  • aku perasan satu perbezaan antara K vs M:
  1. K berusaha sedaya mungkin memperoleh sesuatu yg dia inginkan dengan bersungguh2. Tapi, M berusaha memudahkan aku bersungguh2 supaya aku xbertemu kesusahan.
  2. K tidak pernah peduli apa kata2 aku...baik yg +(ve) or -(ve)...yang dia tahu...aku ikut segala kehendak dia...dia da ready pasang jerat "janji" but M bertanyakan padaku ape yg aku ingin katakan, kemudian dia menyambung untuk memberitahu isi hati dia...

2 comments:

  1. ohho...in da progress...insyaallah...masuk semester 2 ni novel tu siap la...aku da terlupa satu part kat novel tu...so..tersangkut ckit...t da ciap aku bg soft copy kat ko k??

    ReplyDelete