Wednesday, November 10, 2010

dua kisah dalam satu ungkapan!

hari ni aku kene check out dari kolej Perindu UiTM...erm..da tamat dah semester 1. so..cuti time~aku da berkemas barang..9 beg besar kesemuanya! huuu...selamat tinggal UiTM Dihatiku~ baru sekarang hati ni lekat kat uitm...b4 this..aku benci n xsuke masuk cni...coz aku tetap nak KMM! aku rindu...aku cinta...aku sayang...semuanya KMM! UiTM aku letak tepi...aku xbahagia..but now..da satu sem kat sini...(dengan tak malunye) class la weh

UiTM aku ni...sayang la semua kenangan sem 1 ni...of coz la nak datang lagi...nantikan kemunculan ku di semester 2...masa untuk menjadi senior pulak...(sori..aku menipu) aku sentiasa comey n muda ok?? bukti nyer: JR! junior forever n ever! sedih nak tinggalkan rumet sendiri even hati ni bengkak je dengan kerenah taik kucing dorang tu..tp..itu lah kenangan...ada jugak la mengukir senyuman...lagi2 aku mesti akan rindu dia...rumet aku kali ni lain ckit dengan kat KMM...8 + 1 orang...serabut jiwa..tapi ade lah benda yg nak dibuatnya...byk cerita...now..sorang demi sorang dah balik...tinggallah beberapa jew yg blum balik...aku pun mulalah post blog ni...sedih lah katakan...abes exam CS kelas aku wat sesi fotografi...erm..tu pun kenangan...i'll gonna miciu guys! CS223 da best! dari situ...untuk UiTM...aku nak dengar satu perkataan: GOOD BYE

next...aku kuar dengan M! erm...ada satu je yg aku nak katakan...dia cam xhepi kuar dengan aku kew??? or..aku da wat dia bosan?? betullah...dia lebih ok kalau teruskan hubungan jarak jauh ni...dia rasa lebih selesa or bahagia...tapi, aku rasa sedih n xgembira kalau aku dengan dia saling berjauhan. tadi pun..kat bus stand Seksyen 2...dia tinggal
kan aku....aku jadi blurr kejap...xtau nak kata ape...just tgok je lah dia blah! mybe dia rasa marah kot coz aku still lagi ingat kat K? aku sendiri dpt rasakan yg aku wat dia kecewa coz aku still xdpt lupakan K! dia dah rimas dengan sumer tu kot...aku tensen..tensen giler...tadi aku on9...n aku ternmpak pro5 picture si P dengan K tu...urghhh...kenangan lama dtg balik...aku rasa cam nak nangis je...kenapa aku masih................dia.........? bodohkah aku berasa macam ni?? aku takut berpisah dengan M...tapi aku masih ingatkan orang yg da sememangnya reject aku...salahkah rasa ni??? sorry...emo pulak...balik je dari McD dengan M tadi..fikiran kacau sikit...aku ditinggalkan lagi...tu yang memang aku FUCK sekali dari terjadi kat aku...M jangan tinggalkan i...i sunyi tanpa u...i akan cuba tepis segala rasa yg buat i lari dari sayang kat u...sejak u tinggalkan i kat bus stand tadi tu...hati ni rasa xtau nak wat apa lagi da...just nak dengar satu perkataan: GOOD BYE!
  • kenapa semua mesti aku tinggalkan? aku mimpi aku dah meninggal dunia pagi semalam...rasa cuak jugak...dlm mimpi tuh aku cuba nak terangkan hasrat hati yg tak smpai...tapi..terang2 aku dah mati....sedihnye saat tinggalkan semua...kalau benarlah aku mula jauh tinggalkan kalian...masihkah aku akan diingati?


1 comment:

  1. Kuatkan hati Megat!! Memg susah kite nak lupekan org yang kite pnh sayang tapi tak adil ntk M. Cbe ko bayangkan yang kat situasi ko ni M. Dan M adalah ko. Manusia ada tahap kesabarannya Megat. So, fkir baek2 k. Lupekan K! Kuatkan hati. Lebih baik kita sayang orang yang sayangkan kita daripada mengharapkan org yang xsayangkan kite. Good luck Megat!! :)

    ReplyDelete