Thursday, November 4, 2010

Bermula Dari Lagu~Usah Lepaskan!


tah la...xkene mengena aku touching lak arini...susah payah my sayang pujuk...aku still xnak ok ok gak...tah klu la my sayang tu keras hati..mau dia hentam aku dengan hammer je...xmau dengar cakap. tp..aku perlukan masa nak rest hati aku ni...mmg aku degil bila aku da stat sedih...da stat rasa jauh hati...time tu la aku mula nak ckp yg pelik2..cian kat my sayang..dia susah hati bila aku dok ckp yang bukan2...sedih...thanks kat my sayang dia bagi aku lagu Taufik Batisah~ Usah Lepaskan...aku makin touching dengar lagu tu...nanges la jugak dengar...tibe2 teringat kat K...lagu sedih camni mmg kena la dgn memori lama yg luka tu...aku teringat balik saat aku bersusah payah nak pujuk hati K tu percaya aku semula...bagi aku peluang untuk dia cinta aku semula...mmg....sia2 je...sia2 hidup aku setahun kerana dia...bila dengar lagu ni lagi...kenangan sekadar 2minggu kalau xsalah dengan my sayang...dia betul2 wat aku gembira...aku rindukan setiap saat dengan dia...
tp..secara xlangsung....kami berjauhan...kasih sayang secara jauh ni amat pedih bagi aku..mana lah hati aku ni nak aku bawak supaya ada seseorang dapat rasa untuk aku??? so, dua sebab la aku rasa bout lagu yg aku sendiri dengar tu...dear M: I sayang u...i cube n berusaha sayang u sedaya mungkin...yang lepas tu mmg la dah lepas...tp...yg manis dari yg lama..mana mungkin akan lupe...i cube untuk terima u seadanya...dear M: u la satu2nyer yg da selamat kan hati i yg hancur selama 1/2 tahun. kini i rasa sayang i wujud semula...kerana u..pencetus rasa buat hati i yang da lama luka...i sayang u M!

  • menangis kadang2 leh lepaskan stress.
  • menangis boleh buat kita tau..airmata kita wujud.
  • menangis mampu wat kita faham perasaan orang lain yg menangis jugak.
  • menangis untuk orang lain adalah satu ihsan yang kita menyayangi makhluk tuhan yg lain.


No comments:

Post a Comment