Thursday, June 16, 2011

Hari ini hari bosan...

Aku macam orang bodoh tak buat apa-apa taw? God! Aku melangot kat dalam bilik just mengadap lappy Dell *Blackey aku jew! *Blackey (nama lappy cute aku!)~baru je selamat hidup dari bulan 5 aritu coz adapter meletop! Yang menjadikan aku sangat boring coz semua kawan2 aku tak der bersama aku! Satu hal lagi aku dah la tgh neves tahap kambing tahan kencing coz ESOK RESULT FINAL EXAM aku keluar...

Semalam aku tido lambat dok siapkan novel ke-3 aku! Plus melayan my cyber fren Fyza Rosli...haha...bergaduh gedik punyer pasal...Dalam pukul 3:30 Pagi tu pulak aku dok tertinjau2 kat luar (konon2 nak tgok Eclipse la) risau gak tgh gelap2 tu dtg adik beradik Edward Cullens gigit aku plak...dah start merepek! So ape yang aku wat sekarang ialah membaca entry blog dari sorang kawan gurl ni dari KMM...Shemart gak blog dia...suka aku membaca...sampai leka dah ke petang...ok gak la blog dia, perintis aku nak menge-post blog aku! *Credited to : Fadzlina Zaman dalam blog nya Si Buncit! Huh! aku tak tau nak pergi mana arini...Hilux Kenari kawan aku dah bawak balik lak...so, takder la kereta nak jejalan dah~

Kerja aku yang rutin hari ini adalah, makan minum dengan facebook, bangun tido dengan facebook, pegi mandi dengan facebook, pakai baju dengan facebook, blog dengan facebook! Boring dah aku rasa....mana kawan2 aku semua? Aku rindukan korang weh~Nak pelok manja nih (gatai sungguh ha, nak pelok2 pulak...jantan kot semua tu!) hehe~tak pe..saya yang paling muda dan manja...Minggu depan dah nak gerak ke Bangkok dah, yahooo! Mesti best kan?[ishh...bosanlah...aku pun tak tau ape nak buat nih...nak ber-blog pun jadi bosan...]

Neway, jumpa di entry akan datang...see ya!

Aku yang suatu ketika test blogging kat McD!

2 comments: