Tuesday, June 7, 2011

08 Jun 1991 : Hey aku sudah 20th!

Seronok bila nak tunggu saat aku menjangkau usia 20tahun...akhirnya aku capainya esok! Nak kata aku cukup besar...tak la jugak...banyak benda yang aku masih belum teroka, belum belajar, belum khatam, belum terlaksana...cuma apa yang aku nak rumuskan, sepanjang masa aku menyambut hari kelahiran aku tu, tidak sekalipun aku berpeluang menyambutnya dengan orang yang tersayang, semuanya aku sambut bersama keluarga, teringat setiap tahun besday aku...

Abah akan balik rumah dengan kek special untuk aku....tersenyum dan gembira aku ketika itu...tapi, yang menjadikan aku sedih adalah...tarikh besday aku jatuh pada minggu cuti sekolah, kalau masa sekolah dulu, aku tak dapat celebrate dengan kawan-kawan. Masa aku kerja pulak, mesti hari tu aku kerja shif pagi, then balik lewat petang. Of coz la celebrate kat rumah lagi la. Masa aku kat Matrikulasi, besday aku jatuh pada minggu lepas intake. Mungkin itu hadiah aku yang paling best coz diterima masuk ke alam Matrikulasi...masa tu bersama2 dengan keluarga lagi...Kemudian, masa dah masuk UiTM, still sama, aku celebrate kat rumah dengan keluarga. Still tak dapat merasa dengan kawan-kawan, especially with Remy & Opie myBro dan juga Council Family! Bukan aku tak bersyukur, cuma aku nak tengok wajah mereka gembira ketika menyambut besday aku...dan aku akan mendapat ucapan "Happy Besday Mag_Jr Shomei!" banyak2...mesti time tu aku rasa sangat dihargai...

Maka dengan segala yang aku ungkapkan kali ini...Malam besday aku yang jatuh pada hari esok: 8 JUN 2011, untuk kali ke 20 tahun...aku SAMBUTNYA DIRUMAH LAGI! dan apa-apa pun untuk aku:
"SELAMAT HARI LAHIR KE 20 TAHUN Mag_Jr Shomei"

7 comments:

  1. hepi 20th bezday wahai megat yg dah tua..hehhh

    ReplyDelete
  2. gila..sah ko gila fyza...aku masih muda comey ek?

    ReplyDelete
  3. la..famili pn org yg trsyg jgk kn..relax der..afi pn jrg smbut beday ngn kwn sbb beday bln 12..:)

    ReplyDelete
  4. disahkan...sehingga tarikh ini..."orang penting megat tak wish langsung" so..megat pikir better megat delete post bout "orang penting"

    ReplyDelete
  5. ala megat..jgn la cmtu..x bek tau..kn da jnji nk jd fren yg undrstndg..:)afi~

    ReplyDelete
  6. happy bufday.. sori2 lmbt wish..
    nice blog..

    ReplyDelete
  7. seed: memang blog aku nice untuk ko kasik aku jeles dengan post baru ko pasal melaka kan? ceitt...sakit aku menengoknya...

    ReplyDelete