Thursday, June 23, 2011

Keliru Tahap Kedua!

Aku tak tau ape yang tak kena dengan aku!
Patutkah aku beritahu dia yang aku dah lama suka kat dia?
Dah sah dia reject aku...coz aku dengan dia tu ______________
Mesti lepas aku beritahu dia, dia akan berjarak dengan aku!
Arghh...tak mau la macam tu!
Aku sayangkan dia, aku nakkan dia...tapi ada batasnya!
Aku dengan dia berbeza, dia jauh lebih baik dari aku!
Aku je yang buat masalah, aku je yang bersikap pelik...sangat pelik!
Oh tidak! Aku sangat keliru...aku mencintai dia?
Tak mungkin...dia adalah _______________
Aku tak nak rosakkan hubungan yang selama ini terjalin!
Berikan aku jalan keluar dari kekusutan ni...aku tak tau macam mana lagi!
Aku mahukan pelukan...aku mahukan belaian!
Tidakkan itu terlalu mendesak dan terlalu awal dalam perhubungan?
Hubungan ini tak diredhai jika begini...hubungan ini tidak direstui jika begini!
Aku cuma mahukan kamu...salahkah?
Oh tidak! Aku keliru sekali lagi...
Aku mahukan _______ atau __________?
Dua-dua berbeza dari pandangan aku...
Aku sudah jauh tersesat...aku mahu pulang!

*Dedicated to you...Faeez, tolonglah aku.
*Kau selesaikan masalah ni untuk aku!
Pak cik google tolong aku bagi pic nih

14 comments:

  1. megat..beter ko bgtau dia..tp klu jwpn dia -ve ko mmg kne trima ngn hti trbke la..tp klu jwpn dia +ve..ko kne btol2 hrgai dia..:)

    ReplyDelete
  2. ishh..tak perlulah...biarlah memendam rasa...benda ni sure tak leh pergi mana pun..

    ReplyDelete
  3. klu cmtuh..lpekn dia..

    ReplyDelete
  4. i can't...semua tu mencengkam jiwa sekrang nih...rasa tak snggup lupakan dia...apatah lagi melepaskan dia yang megat dah lama pendam perasaan...i really need that person!

    ReplyDelete
  5. luahkn xnk..lpskn pn xnk.then?pendam sorg2?lg la skt jiwa~

    ReplyDelete
  6. hahahaha..megat dan kekeliruan beliau..

    ReplyDelete
  7. jap...!! ni quiz fill in the blank ker?? hahah...
    ala... kalau relationship korang sekarang dah ok.. just follow the flow jer la... dont aspect to much.. bkan nk buat down.. tp well you know why right..

    ReplyDelete
  8. Faeez:erm...entahlah...aku dengan dia byk betul rintangan dan dugaan nyer...rasa cam nak give up dah...tp..ade kalanya rasa sayang tu yg wat aku terus bertahan!

    ReplyDelete
  9. errrr...megat..ni ko refer kp sape ek?gurl yg ko citer kt aku tu ke???

    ReplyDelete
  10. nope..adelah...yang ni rahsia...hanya bestfren megat si faeez ni je yang tahu...

    ReplyDelete
  11. aku bkn best cyber fren ko ke???hahahahahaha...

    ReplyDelete
  12. hehe...cyber fren blom tahap gaban cipan terobek punggung merah lagi....dia kne ade ritual dulu baru betul dpt pingat cam si Faeez tuh...

    ReplyDelete
  13. fulamak !!!! ku mcm mengetahui je fill in da blank itu..huhu

    ReplyDelete
  14. weekks!geli aku tbayangkan cipan tu..

    ReplyDelete