Monday, September 26, 2011

Kerja Aku Ialah Menjaga Perasaan Orang Walhal Aku Tahu Orang Lain Tak Pernah Jaga Perasaan Aku!

Statement ni memang shit! Ade ke ini yang patut aku fokuskan? Bodoh, seyes bodoh yang teramat. Aku jadi macam tak tentu hala nak pikirkan semua ni. Paling jerk bagi aku adalah, bermatian dan tukar fikiran aku dari "tak suka kau, jadi suka pulak!". Sampailah aku terima orang lain pada tahap karma yang paling tinggi. Aku bodoh kan?

Aku dah banyak kali kata yang aku tiada apa-apa cuma kebahagian yang ada bersama orang yang tak buat aku menangis. Tapi, tak sangka semua tu hanya palsu semata-mata. Semua orang hanya berpura-pura baik dengan aku untuk dapatkan kelebihan. Korang memang sial kan? Korang ingat aku tak penat ke jaga setiap dari perasaan korang supaya tak berkecil hati. Apa yang korang tak suka...aku tak buat. Apa yang aku nak buat aku tanya korang dulu. Apa yang korang nak aku laksanakan tanpa aku berdalih. Apa yang korang cuba sampaikan aku cuba dengar dan fahamkan. Tak ada satu pun rasa aku benci dengan korang....

TAPI KENAPA KORANG SIKIT PUN TAK PERNAH JAGA PERASAAN AKU?
KENAPA KORANG LEBIH SUKA BUAT AKU BERSEDIH DAN MELUKAKAN PERASAAN AKU?
KENAPA KORANG SUKA JADIKAN AKU MEDAN PERANTARA UNTUK SEMUA PERKARA YANG TERUK UNTUK KORANG NAK HADAPI?
KENAPA AKU YANG KORANG CARI BILA KORANG ADA BENDA NAK BUAT?
KESIAN KAT AKU KAN? DIPERBODOHKAN ORANG?
DAH MEMANG AKU MACAM NI. TUHAN JADIKAN DIRI AKU YANG TERLAMPAU MAKSIMA PRIHATIN KAT ORANG SAMPAI DIRI SENDIRI TERABAI.....

No comments:

Post a Comment