Saturday, July 30, 2011

Hadiah Hari lahir Yang Paling Istimewa!

Sebelum Julai melabuhkan tirai...aku nak tutup kisah hari lahir aku sebulan yang lepas. Apa hadiah yang aku dapat sampai istimewa sangat tuh? Ini dia: Percutian Ke Bangkok, Thailand (26 Jun - 1 Julai) bersama my sayangs family JPK. Pertama kali & buat julung2 kalinya pada usia aku 20 tahun, aku dapat bercuti luar dari Malaysia pada bulan aku dilahirkan. Hadiah sebegini memang aku tak boleh lupa. Kenangan paling manis. Walaupun semasa percutian tu telah membuatkan aku sedikit kecewa dan menangis 'menjadi yang ketiga' namun segalanya aku rasakan indah. Jujur aku katakan, semasa trip tu secara tidak dirancang kami dah jadi sekepala (Shomei, Opie, Remy, Saad, Mail, Adam, Along dgn Kamil), memang kitorang jela yang sakan bersama2 dalam program tuh. Aku tak nak cerita panjang, just nak ilustrasikan semua ini dengan gambar kenangan. I Love Uolls!


Walaupun apa yang terjadi antara kita...kenangan ini milik kita, jangan sekali dilupai!
Merekalah keluarga, merekalah abg & juga adik, merekalah yg aku sayang, never being replaced!

3 comments:

  1. Tahniah wei..abg fadzli dh jadikan ko, mail dan abg zizul sbgai admin untuk group JPK..so,anda sudah nampak future anda dimana yer..=)..congrates..

    ReplyDelete
  2. congrats megat..nak join admin..hahaha

    ReplyDelete
  3. remy....tak nak la! tak mau. Kalau megat kat tempat tu, megat nak pastikan remy dgn opie sekali dgn megat. Tu janji megat, klu ia terjadi jgak bukan pada apa yang megat mintak, megat rela menolak apa saja...jgn main2 dgn keputusan megat...hehe...anda penting bagi saya!(ye remy?)

    ReplyDelete